Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2011 18:32 - В Памет на Вера Кочовска
Автор: boris66 Категория: Други   
Прочетен: 4010 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 18.02.2011 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дами и господа,

почина Вяра Кочовска преди 2 дена в дома си в град Плевен.
Като ясновидка тя предрече смъртта си до ден.Нека всички, които имахме малко или много нужда от нея си спомним пак за нея в дена на нейното погребение ,което ще се извърши на15. 02. 2011г. в гр Плевен. Кметът Зеленогорски е отпуснал пари за церемонията ,защото тя беше търсен и уважаван човек.Със способностите си тя помагаще на доста хора и ги направи шастливи, като разрешаваше проблемирте им.Аз също съм ходил лично при нея .Тогава тя ми каза, че ще стана учен човек и че ще бъда доктор и професор по науката си и ,че ще се занимавам с Космически изследвания ,за в бъдеще.Нека в този миг да склоним глава пред нея и да я изпратим в последният и път към отвъдното. Сигурни сме ,че тя няма да ни изостави и от там.Тя служеше на доброто и беше човек ,който до последно говореше и се бореше за това. Домът и бе изпълнен с много икони, закачени по стените.Аз членувах в клуб по екстрасензорика и бях вътре в нещата.Когато гововрех с нея тя се усмихваше, а често пъти се е случвало да повишава тон.Тя дръпна завесите от окултното и от ясновидството ,като нещо скрито и праната, която при нея беше в изобилие.В Япония беше смаяла професори и лекари със способностите и да вижда човешките органи и да поставя точни диагнози.Аз ходих по едни мои лични проблеми и тя ми каза-"Таня ли ,не, твоето си те чака!" -и така и стана на един симпозиум по екстрасензорика се ожених за човек предопределен за мен отгоре.Тя за известно време живееше под нас с 2 етажа та имах възможност да контактувам с нея в онова време ,когато завесата около това табу се вдигаше.В Русия също бяха видяли способностите и, и това беше Професор Брюховецки.Тогава сякаш се отвориха невидими  врати пред мен да живея и да творя.Просто бях щастлив.  
image
 Поклон пред светлата и памет
image
 Свежи цветя за нея и на гроба и, от всички нас(Членове на асоциация Феномени и клубове по екстрасензорика към нея с председател Стамен Стаменов).


Тагове:   вяра кочовска,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Привет Борис!
15.02.2011 18:45
Късно видях съобщението за кончината й.Не успях да отида на поклонението й.Близки ме срещнаха и съобщиха ,че процесията е тръгнала към последното й място.
Един път съм се срещала с нея и усетих много осезаемо енергията й,което протече по цялото ми тяло.Страхувах ,че ме наругае,тъй като влязох при нея с протекции.Тогава правеше сеанс на тежко болен човек .Знаех ,че реагира бурно в такива случаи,но с мен тя бе много внимателна и добронамерена.Този момент няма как да го забравя.Жалко ,че ни напусна толкова рано - тя помагаше на всички потърсили помощта и.
Мир на праха й.
цитирай
2. boris66 - boris66-iliada
15.02.2011 18:49
Да тя се отнасяше така с всички хора, праведни и честни !
цитирай
3. boris66 - boris66-iliada
15.02.2011 18:50
Така е отредил Космосът -време и час!
цитирай
4. tanelia - Светла й памет!
16.02.2011 09:52
Светла й памет!
цитирай
5. анонимен - ....Елица
16.02.2011 14:42
Поклон пред паметта и -дали ще се сбъдне предсказанието и
за сблъсък м/у двете свръхсили през 2015г.-
тя бе свят и всеотдаен човек-поклон
цитирай
6. magnoliya - Вечна и памет!
16.02.2011 14:49
Съжалявам за този български феномен! Доста неща съм чела за нея, но пряк контакт не съм имала. Уважавам хората, на които е дадена такава дарба - да помагат на нуждаещите се.
Благодаря ти, нека сведем глави!
цитирай
7. boris66 - boris66-elica
16.02.2011 17:32
Тя ще се сбъдне ,защото тя е всеки ден, явна или неявна. А когато отидеш там го разбираш!
цитирай
8. boris66 - boris66-magnoliya
16.02.2011 17:33
Да така е !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 4120171
Постинги: 918
Коментари: 1736
Гласове: 3228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол