Постинг
08.01.2008 23:14 -
Относно случаят с нашите моряци в Азовско море
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 818 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.01.2008 13:01
Прочетен: 818 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 09.01.2008 13:01
Уважаеми дами и господа, пиша като човек ,който беше в Азовско Море .Защо нашето Черно Море се
нарича Черно -защото наистина е Черно, не само ,защото е черно на цвят през зимата, но и защото е зачернило живота на доста хора. А, Азовско море се намира съвсем малко по на север при вливането на река Днепър в Черно Море. Сами знаете ,че зимата е труден сезон и плаването в нея се води плаване при Щормови условия. При Държавните институций това плване се избягва съвсем-само пролетни летни и есенни рейсове .Защото всичко се прави от икономическа гледна точка и знаете че зимното плаване икономически не е изгодно, а и е по -опасно за живота на моряците .Но нали има много частни фирми, които не минават инструктаж ,екипажите не се познават достатъчно добре и се събират само за рейса ,а и когато се появи клиент да вози ,не пита, дали е в Щормови условия или плаща и товара пътува без да го интересуват Метеорологичните условия .Тази дисциплина се нарича БЖК-Борба за
Живучаст на Кораба -1вата дисциплина, която се учи след теория и устройство -ТУК. Оказва се ,че живота на екипажа е най -важен и той е защитен от 4те Женевски Конвенций за опазване на човешкият живот на вода, действуващи и върху моряшките паспорти .А естествено целият кораб е по-икономически изгоден от разбитият. Била е подадена информация, че се очаква буря в района .В интерес на истината
4 бала вълна ,не е чак толкова опасна ,плавали сме и при 6 бала, но в това студено време тя вече се ревръща в тежка вълна и става опасна за кораба .Корабът се разглежда като греда и когато го удари тази тежка вълна по мидела-средната осева линия, той се кърши на две. В този момент са използувани
помощни живото- спасяващи средства -жилетки и лодки и 2 сала ,но при тази ниска температура са измръзнали във водата от студа който беше( -17 )градуса и ледови условия на водата, 1човек се спасява
след 10 часа престой в тази вода, крайно изтощен ,като е видял останалите ,да скачат с жилетки спасителни. Видяни са от морската спасителна операция празни салове и разбита лодка -празна.
В такъв случай бързината на спасителната операция е от голяма важност. А се оказва, че Украйна като млада държава,
няма спасителен хеликоптер от системата КОСПАС-САРСАТ.В този случай най -правилно е било да
бъде спрян корабът от капитанът и да се изчака по -топло време или да се върне -излизане от Щормовите условия, но явно, никой не е очаквал тази тежка вълна ,при обледенени условия .Този един човек, се е спасил с голям късмет и добра енергетика на организма си и нека това да им е за урок.
Нека си вземем и ние поуки ,защото практиката и законите в морето са железни и се пишат с кръв!
На запад имат жилетки с реотани ,които топлят ,но тук не и също така в спасителните бъчонки и комплекти има парафинова лой от морж ,която дава допълнителна енергия на потопеният във водата ,
за да може организмът му да издържи, до идване на хеликоптерът и спасителният екип.Когато попитахме един наш преподавател ,който е бил представител на ИМО в Лондон - "Господин Капитан ,
кого трябва да слушаме, този който е много учен или този ,който има много практика-той каза-този който е много учен и е приложил науката си в практиката ."И естествето това ,
че в Азовско море се влива река Днепър и сладката вода примесена със солената се разрежда и замръзва по-бързо .Но това се отчита по таблици за солеността или се взима проба от водата от щурмана и се отчита устойчивостта на кораба по Книга за устойчивостта за капитана.
Това променя т нар ДСУ-диаграма на статична устойчивост-корабът става не устойчив и търпи срив
и разкъсване при удара от тежката вълна!
нарича Черно -защото наистина е Черно, не само ,защото е черно на цвят през зимата, но и защото е зачернило живота на доста хора. А, Азовско море се намира съвсем малко по на север при вливането на река Днепър в Черно Море. Сами знаете ,че зимата е труден сезон и плаването в нея се води плаване при Щормови условия. При Държавните институций това плване се избягва съвсем-само пролетни летни и есенни рейсове .Защото всичко се прави от икономическа гледна точка и знаете че зимното плаване икономически не е изгодно, а и е по -опасно за живота на моряците .Но нали има много частни фирми, които не минават инструктаж ,екипажите не се познават достатъчно добре и се събират само за рейса ,а и когато се появи клиент да вози ,не пита, дали е в Щормови условия или плаща и товара пътува без да го интересуват Метеорологичните условия .Тази дисциплина се нарича БЖК-Борба за
Живучаст на Кораба -1вата дисциплина, която се учи след теория и устройство -ТУК. Оказва се ,че живота на екипажа е най -важен и той е защитен от 4те Женевски Конвенций за опазване на човешкият живот на вода, действуващи и върху моряшките паспорти .А естествено целият кораб е по-икономически изгоден от разбитият. Била е подадена информация, че се очаква буря в района .В интерес на истината
4 бала вълна ,не е чак толкова опасна ,плавали сме и при 6 бала, но в това студено време тя вече се ревръща в тежка вълна и става опасна за кораба .Корабът се разглежда като греда и когато го удари тази тежка вълна по мидела-средната осева линия, той се кърши на две. В този момент са използувани
помощни живото- спасяващи средства -жилетки и лодки и 2 сала ,но при тази ниска температура са измръзнали във водата от студа който беше( -17 )градуса и ледови условия на водата, 1човек се спасява
след 10 часа престой в тази вода, крайно изтощен ,като е видял останалите ,да скачат с жилетки спасителни. Видяни са от морската спасителна операция празни салове и разбита лодка -празна.
В такъв случай бързината на спасителната операция е от голяма важност. А се оказва, че Украйна като млада държава,
няма спасителен хеликоптер от системата КОСПАС-САРСАТ.В този случай най -правилно е било да
бъде спрян корабът от капитанът и да се изчака по -топло време или да се върне -излизане от Щормовите условия, но явно, никой не е очаквал тази тежка вълна ,при обледенени условия .Този един човек, се е спасил с голям късмет и добра енергетика на организма си и нека това да им е за урок.
Нека си вземем и ние поуки ,защото практиката и законите в морето са железни и се пишат с кръв!
На запад имат жилетки с реотани ,които топлят ,но тук не и също така в спасителните бъчонки и комплекти има парафинова лой от морж ,която дава допълнителна енергия на потопеният във водата ,
за да може организмът му да издържи, до идване на хеликоптерът и спасителният екип.Когато попитахме един наш преподавател ,който е бил представител на ИМО в Лондон - "Господин Капитан ,
кого трябва да слушаме, този който е много учен или този ,който има много практика-той каза-този който е много учен и е приложил науката си в практиката ."И естествето това ,
че в Азовско море се влива река Днепър и сладката вода примесена със солената се разрежда и замръзва по-бързо .Но това се отчита по таблици за солеността или се взима проба от водата от щурмана и се отчита устойчивостта на кораба по Книга за устойчивостта за капитана.
Това променя т нар ДСУ-диаграма на статична устойчивост-корабът става не устойчив и търпи срив
и разкъсване при удара от тежката вълна!
относно живеенето
Предвид на някой манипулации относно бло...
Позицията на кмета Славчо Атанасов, отно...
Предвид на някой манипулации относно бло...
Позицията на кмета Славчо Атанасов, отно...
Няма коментари
Търсене
Блогрол