Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2008 13:18 - За Вяра Кочовска
Автор: boris66 Категория: Изкуство   
Прочетен: 6956 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2008 20:33


            Дами и господа, 
 В този постинг, искам да пиша за възможностите на лечителката и екстрасенса Вяра Кочовска, защото тя е от нашият край ,независимо че живее в Плевен ,по настоящем .Тя беше на работа в Русия и там претърпяла катастрофа с една кола Волга ,след което тя развива екстрасензорното си виждане и отваря 3тото си око и получава способността си да вижда заболяването ,като със скенери да вижда в миналоно и в бъдещето на хората ,а имаше и голяма биоенергия .Аз за пръв път я посетих в кабинета и във медицинската служба във Фирма "Химко". Тя ме прие много радушно и със усмивка-така приемаше всички хора ,които смяташе, че са честни и чисти хора ,а иначе викаше силно и се ядосваше, когато виждаше нередности и лоши работи. Седнах пред нея. Тя беше едра ,с руса като слънцето коса. Тя направи тогава един макет от картон и ме попита, знам ли каво е това ?Аз отначало казах ,че това е някакъв паметник или по скоро монумент. Но тя каза ,че това е Космически кораб и аз за в бъдеще ще се занимавам с тази наука ,която ми вещае успехи и че вижда в мен голям учен .Стъписах се защото бях летял само на нискоскоростни машини -Ми -2 ,Ми 8 ,Ми 17 ,Ан 2, Ан 12, но в един даден момент разбрах, че тя не се шегува ,а вижда бъдещето и то точно като скенер. Аз имах тогава една дъщеря на генерал която ме харесваше, но тя ми каза че аз имам точно определен човек и път ,който да следвам ,да не съжалявам .Убедих се в силната и биоенергия, защото в стаята имеше едно дете ,на което тя правеше сеанси с енергия ,което се беше натровило с антибиотици след настинка .На котлон беше поставена тенджера с вода ,която къкреше и бавно се местеше към края на котлона -аха и да падне на главата на детето ,което беше на наша лекарка интернист .Тогава Вяра Кочовска се обърна и с едно движение на ръката от разстояние с енергия само, премести обратно тенджерата и по този начин спаси детето от изгаряне с вряла вода .Тогава ,когато праната или жизнената енергия ,беше много тя я изпускаше ,като дим пред устата си. Именно тази енергия ,която са измервали с уреди в Япония когато е ходила.
Тя въздействаше на много хора от разстояние и им сканираше заболяванията и им познаваше за бъдеще и минало, разрешаваше неразрешими проблеми.Вяра живее в Плевен и всеки ,който иска може да се възползува от това да контактува с нея-Тя се познаваше с Илко Димитров-Плевен ,Спасия Димовска-Враца ,Александрина Иванова-Плевен ,Огнян Ангелов Ангелов -Враца,Ангел Божинов-Враца, Славка Севрюкова-София, екстрасенси и хора от този бранш .
Дългогодишен член е на Асоциация Феномени .Тя направи дарение на родното си село Борован за магистрала ,която да бъде добре асвалтирана .В него има паметници на руски военни летци ,които са загинали през отечествената война за България и една жена летец. Спомням си на едно събиране ,една жена жива ,която помни събитията ,в момента културовед, каза ,че ако е била военен и е трябвало да има пагони ,то те трябва да са маршалски. Изпрати сина си, който е осиновила и е положила големи грижи за отглеждането му в Харвард-Англия, да учи алтернативна медицина и да продължи пътя и .


Тагове:   вяра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - boriss66
02.04.2008 18:33
С голям интерес прочетох написаното за Вера Кочовска.Действително ми се наложи веднъж да я посетя и усетих енергията която излъчва.Беше ми интересно и да гледам филма от Япония доказващ нейните способности!
|Не съм сигурна сега дали приема болни ,тъй като чувах за някакво заболяване!Не знам дали това е вярно! Впечатлена съм от феномена- Вера Кочовска!Действително си струва да се разказва за нея!
Благодаря и за полезната информация !!!
Приятна вечер, приятелю !:)
цитирай
2. boris66 - boris66-iliada
02.04.2008 19:18
Приема хора, но вече по -ограничено, а иначе е влязла във възраст ,а тогава беше много млада и силна. Благодаря ти и аз. Тя живееше за известно време под нас.
цитирай
3. анонимен - петър
22.10.2008 13:01
през 1995 г. над баира батмиш между мен и кълбото 3 километра жълто оранжево бог ми каза не си сам имаш вера. сливен.от тогава знам че сме двама с небесно тяло. напрягане.и бял лъч.= небесно тяло 1 минута.
цитирай
4. анонимен - .................
10.06.2009 03:31
КАК МИСЛИТЕ, ДАЛИ ВЕЧЕ ПРИЕМА И ЛЕКУВА ИЛИ Е ПРЕУСТАНОВИЛА? АКО НЯКОЙ ИМА ИНФОРМАЦИЯ, МОЖЕ ДА ПИШЕ.
цитирай
5. анонимен - :)
04.08.2009 05:26
nqkoi moje li da mi pomogne da q otkriq?
цитирай
6. анонимен - moje6 li da mi pomogne6 da se svarja s ...
04.08.2009 07:19
moje6 li da mi pomogne6 da se svarja s neq?predvaritelno ti blagodarq!
цитирай
7. slaveia - moje6 li da mi pomegne6 da se svarja s ...
04.08.2009 07:21
moje6 li da mi pomegne6 da se svarja s neq?blagodarq predvaritelno!
цитирай
8. boris66 - boris66-slaveia
05.08.2009 16:05
Да тя живее и работи в Плевен и е по центъра може да питате хората, там каде е точно.
цитирай
9. boris66 - boris66-anonimen
05.08.2009 16:06
Тя живее и работи в Плевен по центъра доколкото знам вече е на легло но може да приеме хора !
цитирай
10. анонимен - В помощ на Вера Кочовска
03.07.2010 19:47
Здравейте,
Във Фейсбук попаднах на информация, че се събират средства за помощ на Вера Кочовска. Ако имате профил там, също можете да прочетете за това. Информация има и в някои сайтове, като например тук -
http://darenia.misli.de/donations/%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%87%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B0/


Ето и самото съобщение от социалната мрежа:


Обръщаме се към вас с призив да помогнем на една невероятна българка – феномена Вера Кочовска. Жената, спасила стотици и помогнала на хиляди хора, сега има нужда от нашата подкрепа. Тя е в тежко състояние – обездвижена и на легло, и това продължава вече трета година. Някога Вера е избрала да помага с талант и дарба на нуждаещи се, изпаднали в беда, болести и несполуки хора, вместо работа, която да й осигури пенсия днес. В резултат на тази саможертва в името на България и българите Вера няма никаква пенсия или доходи, а за лечението и поддържането й са необходими
финансови средства, които тя и близките й вече не могат да си позволят.
Българи, нека се отблагодарим на тази велика саможертва. Нека дадем, колкото можем, нека бъдем онези съчки в ръцете на кан Кубрат- съединени, ние сме сила.

Човек, направил толкова много
за другите, заслужава да не бъде забравен в такъв тежък момент.

Това е банковата сметка на
дъщеря й Деси Кочовска, на която може да изпратите вашата подкрепа за Вера
Кочовска;

ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА /
FIRST INVESTMENT BANK

IBAN : BG21FINV91501004267520

Телефон за контакт и повече
информация:

0885910138 Деси Кочовска



Моля да препратите това съобщение до ваши патрньори и приятели, и до всички, които считате, че искат имогат да помогнат на Вера!


Благодарим ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 4107144
Постинги: 918
Коментари: 1736
Гласове: 3228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол