Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2008 15:49 - За Александрина Иванова
Автор: boris66 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1588 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2008 20:34


          Дами и господа ,
В този постинг, искам да ви пиша за екстрасенса и лечителя Александрина Иванова от гр. Плевен ,или както и казват приятелите -Сашка .Тя е дъщеря на офицер от МВР ,кoйто е прословут с честността си и порядъчността си и това ,че е народен човек .Винаги засмяна и леко се шегува с приятелите си. При нея има директен контакт с интергалактически разум и говорене и писане на особени езици и мнoгo древни забравени езици и писане на йероглифи и знаци, които много точно, определят проблема и еднозначно .Тя имаше дълго време кабинет в Пловдив ,а след това се върна отново в Плевен .Тя работи и в областта на техниката ,като чертае чертежи на бъдещи технологий. Лично се познава с Васил Манев от гр. Пещера -наш бележит учен ,математик и физик ,който е автор на книгата "Единство на Вселената "и е защитил професурата си в Академия "Г.С. Раковски" -София .Интересното е ,че този разум и казва да контактува по някои въпроси с мен и ме посочва ,като личност -важна ,с която тя трябва да контактува. Ние се запознахме на един курс по екстрасензорика в Пловдив, в старият град ,където тя беше преподавател ,а аз курсист .На курса имаше и изпълнение на форма оздравителна по тай- чи- чоан ,която изпълних аз .Тогава дойде и Виктор Абрамович от Новосибирският институт по психотроника и преподаватели от Москва по медицинска астрология ,уредник на курса беше ст .н. с. Николай Николов от Пловдив, ВСИ-Висшият Селскостопански Институт .Тя много ме хареса и разбра ,че ще имаме съвместна работа заедно .Тя предвиди абсолютно точно раждането на детето ми и това ,че ще бъде момиче и най-вече това ,че тя се роди ,след като се върнах от рейс до Божи Гроб -изчака ме да се върна и тогава .Контактът и е толкова точен ,че тя може да засича и регистрира радиоразговори на другият край на света .Единственото, което не може е да се намеси в кармата и да я промени на един човек, който не иска самостоятелно да се коригира и да върви напред .Вярваща е и е православна християнка .Помогнала е на доста хора по своя начин на работа . Беше в Гърция за известно време и се е върнала отново в България в гр. Плевен. Всеки ,който има нужда може да и се обади и консултира с нея .Предрича с точност арбитражи, изпити ,загубени вещи ,изход от състезания и най -различни от този характер неща .При нея биоенергията е по-слаба ,но тя работи с интелект.За нея няма скрити неща .Аз когато се върнах от Израел ,трябваше да се явя на опреснителен изпит по -навигация и тя ми го каза по теле фона, естествено без да е в течение на нещата ,които се държат в тайна ,кой пътува и  за къде. От личен контакт ,веднага могат да се установят способностите и .



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 4119235
Постинги: 918
Коментари: 1736
Гласове: 3228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол