Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2008 16:51 - За Славка Севрюкова
Автор: boris66 Категория: Изкуство   
Прочетен: 14525 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2010 19:48


                    Дами и господа,
В този постинг искам да ви пиша за Славка Севрюкова или Леля Славка ,като и казваха често .Тя беше най-старата от всички ни -екстрасенс с ренгеново виждане и невероятни способности за лечение .То се изразяваше в излъчвани равнини ,които разсичат мислено тялото и го сканират. Тя виждаше еднакво добре ,като и за митало така и за бъдеще .Съпруга на белогвардейски офицер и медицински работник в младостта си ,тя имаше невероятни способности за лечителство и прогнози .Леля Славка каза, че често е виждала мъжа си ,който е бил на кон и е загинал, като жив ,да и говори по разни проблеми .Тя имаше огромен фонд от книги, семейни и стари ,които преди смъртта си завеща на асоциация феномени и постави лични послания и прогнози ,преди да си отиде от този свят .Беше възрастна ,но с много мек характер и доброта ,която се излъчваше от лицето и когато говореше с болен човек ,тя го променяше .Тя ни даваше и връзка с руската екстрасензорика .Тя се познаваше лично с Алан Чумак ,Джуна, Виктор Ажажа ,Кашпировски ,Прицкер.Тя намери достойно място измежду най-добрите и отдадени на работата си лечители ,с екстрасензорно виждане ,диагностициране и предвиждане,по свой уникален и неповторим начин. Тя работеше дълго с доцент Иво Лозенски, който беше аспирант в Москва и даде свои открития нови за строежа на атома и също така даде своите прогнози за развитието и бъдещето на България.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - В
03.04.2008 20:56
момента чета нейните книги. Много съм впечатлена!
цитирай
2. boris66 - Boris66-anastasiia
04.04.2008 20:04
Да, така е, чети я ,тя остава и след себе си следа, дори когато я няма в материалният свят ,остават книгите и !
цитирай
3. iliada - boris66!!!
06.04.2008 20:28
Поместваш много интересни материяли и ценна информация за ектрасенси ,някой от които не са ми познати каквато е леля Славка! Ще потърся да почета повече за нея!
Благодаря ти !
цитирай
4. boris66 - boris66-iliada
06.04.2008 21:03
Славка Севрюкова е много интересна и известна но беше възрастна !Тя се е познавала лично с Учителят Дънов !Хубаво е че има повече хора ,които да се интересуват от феноменалните неща, с които България е известна а за автора това е хубаво, защото е четен и добре коментиран!
цитирай
5. анонимен - Искам помощ
22.02.2009 18:06
Здравейте!Наистина от прочетеното оставам доста очарован,а и преди това четох и за Роберт Йовчев,който наистина ми се струва уникален и който казва много добри думи и за леля Славка,така да кажа и аз.Но имам една огромна молба-моля ви,дайте ми връзка с някой истински маг,който наистина да ми помогне.Имам нужда наистина от помощ.Попадах на какви ли не и май са все шарлатани.Бъдете така добри и пишете ми на е-меил: neno82@abv.bg. Благодаря предварително и надявам се да има резултат!
цитирай
6. nenon - искам помощ
22.02.2009 18:20
Да,наистина е била уникална!И за Роберт Йовчев четох доста добри неща,който казва и за леля Славка феноменални неща!Но искам да ви помоля аз за нещо наистина,което е важно за мен.Моля ви,кажете ми някой истински маг и много добър,който може да ми помогне истински.Попадах на разни и все са май шарлатани и всичко,което ми причиниха е огромно страдание.Ако има истински,моля кажете ми един,да ми помогне.Ето ми и е-меил: neno82@abv.bg Blagodarq predwaritelno!
цитирай
7. анонимен - Здравейте!Искам някаква връзка с ...
24.02.2009 22:02
Здравейте!Искам някаква връзка с Роберт Йовчев,моля ви!Дайте ми някакви кординати.Наистина се нуждая от помощ,на някой истински маг.Ще бъда доста благодарен ако може да ми съдействате.Благодаря!Пишете ми на този майл: neno82@abv.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 4118671
Постинги: 918
Коментари: 1736
Гласове: 3228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол