Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2009 14:24 - Има ли Господ?
Автор: boris66 Категория: Изкуство   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2009 18:53


Дами и господа,

искам да споделя с вас, какво ми се случи, когато бях на път през Северна Франция. Вървя късно след обед, влизайки в град Камбре и изведнъж се изля такъв страшен дъжд ,който никой не очакваше от пътуващите. Аз, измокрен до кости, започнах да се моля ,обърнал поглед към небето и скрил се зад едно елхово дърво -"Господи, ти ,в който аз вярвам толкова много, ме оставяш да настина тук и сега ,мокър до кости...!"- и така много настоятелно . И какво стана в този момент за мое учудване -дъждът започна бавно да спира да ръми ,все по-бавно и в небето се откри дупка ,през която започна да прозира слънцето и падна върху мен, като стовари лъчите си, върху ми, а когато влязох в града ,слънцето се откри в своят залез изцяло, огрявайки централният храм на града и входната арка на града-Аз разбрах ,че Бог ми беше уредил едно блестящо посрещане ,за това ,че му се помолих от сърце и че вярвам в него и неговата сила.Даже искам да кажа, че той бдя над мен, през цялото ми пътуване и ми се разкриваше със символи и знаци ,посоки и дирекций, така, че да не се изгубя и да не погина и да се прибера за Коледа ,жив и здрав. Връзка с хора ,чрез които той  действаше, катедрални храмове, паметници на светий ,близо до гората, природни забележителности , указателни знаци ,че съм на прав път и т. н. Хубаво време ,удобно за път, докато пристигна.Някое красиво, отрупано с плодове ябълково дърво край  пътят , достатъчно за да се подкрепя. Две млади момчета загинаха в челен удар с коли, след което имаше референдум, пред централният катедрален храм и поднасяне на цветя и венци, но ми се струва, че той е за живите, преди всичко, за да се осъзнаят и да не допускат повече груби грешки на пътят!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 4116601
Постинги: 918
Коментари: 1736
Гласове: 3228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол