Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 18:24 - Ставам на 44 години -на 02. 12. 2010 имам рожден ден
Автор: boris66 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1784 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.11.2010 18:49


Дами и господа,

ставам на 44 години -хубаво ,прилично число -тази възраст предполага една уседналост и зрялост -навлизам в творческа възраст, в която каквото създам да остане на поколенията .Мъча се да си спомня с умиление тези години на спорт, на труд, на утвърждаване и на доказване на себе си. Мисля ,че не съжалявам за защитата си на Докторат, за тези републикански титли, които донесох в алпинизмът и ските и планинарството, в алпийското ски-рали -планински спасителни спортове и също така в това че предавах умението и знанието в областта на спортът и науката Написахме важни книги издадохме трудове които  заеха времето и мястото си във времето Аз имах заслугите за внедряване то на Аутокад и Оркад на продукти като "Уиндоус" 98, като нов продукт ,който се наложи на пазара .Не съжалявам и за това ,че обиколих доста държави и видях доста култури и цивилизаций -араби ,израелци, англичани, германци ,французи, австрийци ,италианци и т. н.В този момент трябва да направим една равносметка какво не постигнахме върху какво да работим и какво да отбележим за постигане и бъдеща работа ,"Кой с какво се е преборил и какво е надживял ".Нали това го постигнахме за децата си и за бъдещето им.Благодаря на всички ,които ме уважават и за които означавам нещо и съм нещо....!!!Нали посрещнахме доста велики личности като Светослав Рьорих, Девика Рани Рерих, като Свами Вишну Девананда ,Шри Матаджи Нирмала Деви и мн. др.  
благодаря на всички ,които просто ме обичат !!!  
image
 Това съм Аз на 44 години
image
 Аз в Израел на рейс с кораб Вапцаров
image
 На международен конгрес на Старозагорски Минерални бани -базата на Автотранспортът


Това съм Аз в 1 ви курс на ВВВУ" Г. Бенковски -Щурмани Летци", ВВС

image


Тагове:   ден,   мрожден,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 4073750
Постинги: 918
Коментари: 1736
Гласове: 3228
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол