Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 13:23 - С Благодарност
Автор: boris66 Категория: Изкуство   
Прочетен: 869 Коментари: 2 Гласове:
0



       Благодаря ви мили хора,
       Благодаря ,че всички ме разбирате,
       и давате си коментарите във блога ми,
       и счувства с обич вий напирате.

       Моята душа е търсеща и бореща се, 
       търси да намери себе си във Любовта,
       бори се за всеки вопъл ,стон на обич,
       и намира себе си в науката ,поезията ,изкуството,
       станали отколешна мечта.

       Благодаря ви мили хора, 
       че изкуство ,правим вече ние ,
       че по начин нов поднасяме поезията,
       картините, колажите и философията .

       Ще срещна тук достойни аз творци.
       Ще различа и себе си в изкуството.
       ще прочета най -пламенните тук слова,
       станали апотеоз на чувствата.

       П .С.: Когда нибудь мъй вспомним ето ,
                 и не поверится томим ,
                 а ньйнче нам нужна одна победа,
                 одна на всех мъй, за ценой не подстоим.


Тагове:   благодарност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. belle - Ако намекваш, че коментарите съм ...
22.10.2007 13:31
Ако намекваш,че коментарите съм стиховете ти са малко, по-добре свиквай.Тук е така.Ако получиш повече от два коментара си е направо повод за купон. В смисъл може да бъдеш четен,но това не значи че трябва да ти пускат коментари.Аз като се регистрирах,никой не ми писа коментари на първите ми постнати тук разкази.А те не че се хваля,но не са лоши.
Да не ти пука дали някой пуска коментар или не.Не това е важното когато създавш изкуство, нали?
цитирай
2. boris66 - boris66
22.10.2007 13:36
По важно е въздействието на произведението и целта, с която е написано. А коментари дават хората, които ги е развълнувало и им е направило силно впечатление и са го оценили. Градивната критика е характерна за литературният процес !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 4122616
Постинги: 918
Коментари: 1736
Гласове: 3228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол