Постинг
05.10.2012 10:28 -
Въздухозаборник за дозиране на въздуха в двигател 1 800 м3
Автор: boris66
Категория: Изкуство
Прочетен: 2600 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 06.10.2012 08:23
Прочетен: 2600 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 06.10.2012 08:23
Дами и господа,
практиката ни показа един начин за дозиране на въздуха, който влиза в двигателя на Опел Астра 1800 м3.Това е един маркуч ,който се монтира непосредствено пред перката на двигателя и дозира въздуха,за да не гасне двигателя при потока на много въздух.Това обикновенно е гофриран маркуч-като от противогаз, който се монтира със скоби или "свински опашки".На края има една въздухозаборна ламаринка която е с форма на полуконус и тя трябва да бъде насочена към перката на вентилатора заохлаждане за подаване на струя от въздух.Всичко това е физика на флуидите.Това може да бъде признато за рационализация и внедрение и да намери място при по-новите модификаций на двигарелите на много коли.
практиката ни показа един начин за дозиране на въздуха, който влиза в двигателя на Опел Астра 1800 м3.Това е един маркуч ,който се монтира непосредствено пред перката на двигателя и дозира въздуха,за да не гасне двигателя при потока на много въздух.Това обикновенно е гофриран маркуч-като от противогаз, който се монтира със скоби или "свински опашки".На края има една въздухозаборна ламаринка която е с форма на полуконус и тя трябва да бъде насочена към перката на вентилатора заохлаждане за подаване на струя от въздух.Всичко това е физика на флуидите.Това може да бъде признато за рационализация и внедрение и да намери място при по-новите модификаций на двигарелите на много коли.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол